Jag vill trivas med mig själv

makemeglow_0011_blogg

Jag är så stolt, nöjd och glad över att jag har kommit igång och tränat. Jag har hittat glädjen i danspassen på Friskis! 🙂 Jag efterfrågade tips här på bloggen för en tid sedan och fick då rådet att sätta upp mål för att kunna hålla igång. Jag vill ogärna fokusera på vikt, skulle känna mig så besviken om vågen stod still. Sedan kan man ju alltid mäta också, mage, rumpa och lår, men jag skulle bli lika besviken om det stod still där också. Så målen jag satte upp var:

– Träna två gånger per vecka
– Känns mig nöjd med mig själv

Det första är ju konkret, det andra kanske mer luddigt och inte direkt mätbart men det är ett mål jag har, jag vill må bra och känna att jag trivs med mig själv och det funkar än så länge som motivation så jag hoppas det håller i sig!

Kommentera

