Barnfotografering och sjuk – det går upp och ner

stina_kajsa_0129

Idag har jag haft dessa sötnosar framför kameran, lagom till sommarvärmen kom tillbaks också! Vi började att leka i sandlådan och ta lite bilder där och sedan gick vi vidare till ett ställe som både hade en fin, grön glänta plus det här berget som gav tokfint ljus och klara färger! 🙂 Jag har fler bilder att visa från denna fotografering men först ska familjen få sitt urval.

Det får dock bli en annan kväll, jag har tillfälligt checkat ut pga förkylning. Halsont och en begynnande feber känns så där kul, men det är också en del av livet. Det där livet ni vet. Som går upp och ner hela tiden. Men det måste ju få göra det!

Jag jobbar på att krya på mig så hörs vi imorgon. Kram!

Kommentera

