Mys-weekend med inslag av jobb

Helgen har spenderats i Jönköping och Värnamo. Jag fotade ett fantastiskt brudpar i Värnamo igår och eftersom jag skulle jobba lite längre söder ut passade jag och finaste killen på att göra det till en mys-weekend. Vi bodde i Jönköping på jättefina Elite Stora Hotellet, vi åt supergod middag på vår favvorestaurang Jensen’s Böfhus (finns tyvärr inte i Norrköping så vi passar på när vi kan), fikade och bara hade allmän kvalitetstid, så underbart! Det blev en kort stopp i Gränna på vägen hem för att köpa polkagrisar också 🙂 Här kommer en bildbomb, alla bilder tagna med Nikon S1.

jönköping_värnamo_0114jönköping_värnamo_0109jönköping_värnamo_0113 jönköping_värnamo_0004 jönköping_värnamo_0008 jönköping_värnamo_0009    jönköping_värnamo_0115 jönköping_värnamo_0116gränna

Detta var också det sista inlägget i utmaningen #Blogg100 som jag har medverkat i. Så stolt att jag klarat av det – bloggat 100 dagar i rad! Sedan har väl vissa inlägg varit av sämre kvalitet än andra men utmaningen triggade mig till att ta upp mitt bloggande igen. Det ska bli skönt att inte känna pressen att behöva blogga varje dag nu, men när jag bloggar kommer det att vara något som är värt att blogga om! 🙂

2 reaktioner på ”Mys-weekend med inslag av jobb

  1. Det verkar ha varit en jättemysig helg 🙂 Skönt att skämma bort sig lite och få miljöombyte 🙂

    Tycker att det har varit väldigt kul att du har bloggat så mycket, det är ingenting som jag har tyckt varit tråkigt att du har bloggat om 🙂 Hoppas du fortsätter blogga ganska mycket i alla fall, för jag blir glad av dina inlägg 🙂

Kommentera

