Gårdagen skänkte mig bröllopskoma och lycka

Igår när jag kom hem från bröllopet la jag mig i soffan med trötta fötter och bröllopskoma, men åh så lycklig i hjärtat! Det spelar ingen roll om jag har fotat 3 timmar eller 10 timmar, jag får bröllopskoma ändå för jag är så inne i det hela och ger verkligen allt jag har! Jag brinner så otroligt mycket för bröllopsfotografering, jag älskar mitt jobb och är så väldigt glad och tacksam att jag får möjligheten att göra detta!

Min fenomenala assistens och pojkvän tog som vanligt massa fina behind the scenes, något jag också är väldigt tacksam över! Här kommer dem 🙂

bts01 bts02 bts03 bts04 bts05 bts06

Kommentera

