Första dagen på semestern

Att vakna imorse och inse att jag hade semester, det satt fint det! 🙂 Dagen har tillbringats till största del i Linköpingstrakten. Först åkte jag och Mattias till Brunneby Musteri där vi åt god lunch, köpte kryddor och saft. Sedan tog vi en liten sväng förbi Cloettas butik och köpte lite (läs MYCKET) godis till billig penning och därefter åkte vi till Domkyrkan eftersom jag hade bröllopsmöte där. Den 30 augusti i år ska jag få fota Charlotte och Staffan när de säger ja till varandra i den mäktiga katedralen, hur lycklig är jag?! 😀 Ser så fram emot det!!

Här kommer lite bilder från dagen, hittade jättemysiga stadsmiljöer som jag garanterat kommer utnyttja till bröllopsporträtten! 🙂

linköping_0005 linköping_0006 linköping_0007 linköping_0008 linköping_0009 linköping_0015
Min älskling som stöttar mig så enormt när det gäller företaget. Jag är så lycklig över att få ha dig vid min sida, det betyder massor ♡

2 reaktioner på ”Första dagen på semestern

  1. Åh, jag saknar Linköping lite, hemlängtan….

    Coolt att fota i domkyrkan. Jag har faktiskt inte varit inne där (än) trots att jag bott i Linköping i snart tre år :S 😛 Får ta mig i kragen 🙂
    Så härligt att han stöttar dig, det är du verkligen värd, för du är så bra 🙂

Kommentera

