”Jag tror att jag står i en myrstack”

Igår fotograferade jag härliga Åsa och Anders bröllop, en fantastisk dag! Ett av de roligaste ögonblicken från igår var när jag fotograferade gruppbilder på deras tomt. Jag kände hur det stack på fötterna och på benen, tittar ner och inser att det är myror som biter mig. Då utbrister jag: ”Jag tror jag står i en myrstack!” Varpå Åsa säger: ”Ja men gud, det gör du ju!” Hahaha det blev ett par snabba tryck med kameran för att sedan hoppa bort från stället där jag hade stått. Jag får vara glad att jag inte låg ner just där, som det ju händer att jag gör när jag fotar. Hahahaha det hade varit nåt det! Myror i brallan hade liksom fått en helt ny innebörd!

åsa_anders_bts_0001 åsa_anders_bts_0009 åsa_anders_bts_0010 åsa_anders_bts_0029 åsa_anders_bts_0036

Alla bilder tagna av Mattias Norling.

Kommentera

