Linköpings domkyrka i all ära, men alltså biblioteket…

I lördags var det dags för sista bröllopet i min bröllopsrusch – sjätte helgen på raken! Platsen för dagen var Linköping och kyrkan var inte vilken som helst, det var Linköpings Domkyrka. Riktigt mäktigt! Och jag trodde att det var det som skulle göra mig mest exalterad under hela dagen men det var det inte. Det visade sig att porträttfotograferingen i Linköpings bibliotek (vi var tvungna att söka skydd pga regn) var det bästa under hela dagen! Alltså vilka bilder, helt sanslöst vilken miljö!! Det sprack upp senare och solen tittade fram men jag ville knappt gå ut, haha! 😉 Det blev dock en fin blandning av både ute- och innebilder. Längtar tills jag kan visa några bilder! Håll tillgodo med ett gäng behind the scenes så länge 🙂

IMGP8370 IMGP8371 IMGP8377 IMGP8416 IMGP8428 IMGP8475 IMGP8480 IMGP8502

Alla bilder tagna av Annie Fredriksson.

4 reaktioner på ”Linköpings domkyrka i all ära, men alltså biblioteket…

Kommentera

