Fotokurs med Anneli

fotokurs_anneli21_blogg

Idag träffade jag Anneli för en två timmars privat fotokurs. Anneli har varit intresserad av fotograf länge men aldrig kommit sig för att gå en kurs. Nu hade hon fått ett presentkort av sin dotter så nu blev det äntligen av! Vi gick igenom kamerans alla grundinställningar och på slutet gav jag Anneli lite tips kring ljus, bakgrund och komposition. Innan vi började kursen fick hon ta en bild på mig och sedan på slutet fick hon ta några till. Vilken skillnad det var bara på några timmar! Hon såg skillnaden själv också och sa att hon hade haft jätteroligt! Det gjorde mig glad, att lära sig ska vara roligt, och framförallt – fotografering ska vara roligt!

Vill du också boka en privat fotokurs? Upplägget görs helt efter din aktuella nivå och dina önskemål. Läs mer om mina fotokurser här eller kontakta mig för mer information och bokning på info@mwfotografi.se

Kommentera

