Jag blir kund hos kunden

bild_0834_blogg
Emma och Tomas 2012-07-07 i Vånga

För drygt två år sedan fotade jag Emma och Tomas bröllop i Vånga. Idag var jag på affärsmiddag med Tomas eftersom han ska hjälpa mig med webbutveckling. Jag blir kund hos kunden helt enkelt 😉 Den bästa hjälpen hittar man i sitt eget nätverk och nu är jag grymt peppad att satsa på nya webbplatsen, det kommer bli såååå bra! Blogg, hemsida och mina e-kurser kommer att ligga på samma sida och självklart får sidan en rejäl makeover i utseendet också. Tomas siktar på att ha ett klart resultat runt årsskiftet, så det blir en finfin start på 2015 som det verkar! 😀

6 reaktioner på ”Jag blir kund hos kunden

Kommentera

