Härliga höstfotograferingar

Min dag idag har bestått av två härliga höstfotograferingar i det fina vädret. Dock var jag bara fotograf på den ena 😉 På den andra var jag ”modell” tillsammans med världens sötaste lilla Jenny. Det var svårt att vara framför kameran, inte bara för att jag är väldigt obekväm på den sidan, men också för att helt släppa kontrollen kring de tekniska bitarna av fotograferingen. Men jag tror jag lyckades rätt bra och bilderna på mig och Jenny som jag såg i Annies kamera såg finfina ut 🙂

På eftermiddagen fotade jag härliga kärleksbilder på Heléne och hennes Patrik. Jag håller på de bilderna en stund till, håll tillgodo med några behind the scenes jag tog på Annie och Jenny så länge 🙂

003 022 023

Läs Annies blogginlägg om fotograferingen här.

2 reaktioner på ”Härliga höstfotograferingar

Kommentera

