I’m alive

jag

Heléne snor ibland min jobbkamera och leker loss. Jag bjuder på ett par såna bilder i brist på annat.

Jag lever. Jag tyckte det var värt att tala om det eftersom det ekat så tyst här på bloggen. Anledningen är att jag har haft tokmycket omkring mig på sistone eftersom jag bland annat precis har flyttat. Jag har blivit sambo, jippie! 😀 Men det har inneburit att all ledig tid gått åt det, och företaget och mitt vanliga jobb. När jag kommit i ordning igen ska det bli andra bullar här, då ska jag blogga fina bröllop från sommaren och så blir det en renovering av hemsidan också, bland annat ska jag självklart uppdatera min portfolio med årets bilder 🙂

Under tiden kan ni kika in på min Facebooksida, där har jag tagit mig tid att uppdatera liiiiite mer i alla fall.

Kommentera

