All of me loves all of you

I början på augusti packade jag ihop kamerautrustningen och begav mig till Finspång, Mo Gård närmare bestämt, för en bröllopsfotografering. Det var en så fantastisk dag med fantastiskt brudpar och vi hade galet tur med vädret! Detta var också första gången jag fotograferade brudpar i ett växthus, vilket jag hoppas inte blir sista gången för det blev fantastiska bilder där inne!

Under vigselceremonin sjöng All of you som jag tycker är en fantastiskt vacker låt där texten också har ett otroligt fint och viktigt budskap. ”Love your curves and all your edges, all your perfect imperfections.” Älskar den!

Ken och Marit är så varma och fina människor, han från Skåne, hon från Norge. Vilken ära att ni valde just mig till er bröllopsfotograf, tusen tack för att jag fick dela denna dag med er! ❤

marit_ken001 marit_ken027 marit_ken028 marit_ken029 marit_ken030 marit_ken031 marit_ken032 marit_ken033 marit_ken034 marit_ken035

4 reaktioner på ”All of me loves all of you

Kommentera

