Pepparkaksbak och julfeeling

pepparkakor1pepparkakor2pepparkakor3

I veckan som gått har vi bakat pepparkakor. Det var jättemysigt, Jenny tyckte det var roligt även om hennes kakor mest blev degklumpar med flera olika motiv nedtryckta i degen. ”Titta mamma, en fot med stjärna i.” Haha underbart! 😀

Trots avsaknaden av snö så har jag ändå julfeeling, jag har köpt flera klappar som väntar på att slås in och när jag får en ledig stund över så ska jag sätta mig ner och klura på lite julrim också.

I helgen väntar bröllopsfotografering i Stockholm, I’m so excited!!!

Kommentera

