Bröllopsfotografering vid Stadshuset i Stockholm

stadshuset_stockholm

Gårdagen bjöd på bröllopsfotografering i Stockholm med världens gulligaste par! De gifte sig i hemlighet så än så länge kan jag inte berätta så mycket mer än att de var himla fina och kära 🙂

Det var mitt första besök vid Stadshuset i Stockholm och herre jestanes (så här pratar man med en 2,5-åring hemma som kopierar allt man säger = inga svordomar tillåtna) vad mycket folk det var där! En hel drös med turister som sprang omkring och också mängder med brudpar som var där för att säga ja till varandra, vigslarna gick liksom på löpande band. Vad jag förstår är det kö för att få gifta sig i stadshuset så det är väldigt populärt!

Trots det halvdassiga vädret fick vi många fina bilder och jag hoppas jag kan visa någon vid ett senare tillfälle.

Lämna en kommentar