Här känner jag mig fin

Allt som oftast får jag höra från folk, både kunder, vänner och bekanta att ”jag avskyr att stå framför kameran”. Jag brukar svara: Jag också, därför har jag strategiskt placerat mig bakom.

Men den här bilden vill jag visa upp. Här stod jag för en gångs skull framför kameran. Och här känner jag mig fin. Det var visserligen typ 15 grader och 7 kilo sedan den här bilden togs men i alla fall. Jag tycker om mig själv här. Jag tycker om bilden.

jag2

Foto: Rebecca Selin / Eila Form och Fotografi

Kommentera

