Vilken typ av kurs vill ni gå?

fotokurs_anneli21_blogg

Det kanske inte är alla som vet det, men jag har bakgrund som lärare. Eller nja, det var inte riktigt sant. Jag gick lärarlinjen ett tag så jag har både teoretiska och praktiska erfarenheter av pedagogik 🙂 I år kommer jag att lansera en ny hemsida och i och med det också satsa mer på utbildning, både e-kurser inom fotografi, bildbehandling och företagande men även privatkurser och i en förlängning förhoppningsvis också kurser i grupp.

Nu skulle jag vilja veta vad ni skulle vilja gå för typ av kurs, vad skulle ni vilja lära er mer om och på vilket sätt? Bomba mig med kommentarer! 😀

9 reaktioner på ”Vilken typ av kurs vill ni gå?

  1. Jag fotograferar nästan enbart natur och skulle jag gå en fotokurs så skulle jag vilja lära mig att fånga mer helt otroliga naturbilder i ur och skur och vad man kan tänka på och även fotoredigering. Det är vad jag skulle föredra.

Kommentera

