Designar bröllopsalbum

charlotte_staffan102_fb

Just nu sitter jag och fixar bilder och designar album till finaste Charlotte och Staffan som gifte sig i augusti. De har haft lite svårt att välja bilder, därav har det tagit lite tid 😉
Men jag har full förståelse för det, jag har själv suttit med bildurval på fotograferingar där jag har stått framför kameran och det ÄR svårt. Det är det som är så bra med min nya prislista för bröllop, att alla bilder ingår 🙂

Och apropå album, jag väntar hem ett provalbum från min nya leverantör, jag är sååå förväntansfull! Albumen i år kommer att bli en mycket lyxigare variant som känns mer jag, jag vill kunna ge mina kunder det bästa såklart! 🙂

2 reaktioner på ”Designar bröllopsalbum

Kommentera

