Nästa steg för mitt företag

037

Igår gjorde jag en väldigt spännande sak. Jag tittade nämligen på en potentiell studiolokal! Inte studio i bemärkelsen 4 stycken stora blixtar riktade mot en kritvit bakgrund. Det är inte jag eller min stil. Det kommer i så fall att bli en studio som går helt i linje med hur jag annars vill fotografera – med naturligt ljus, i naturlig miljö med äkta kärlek och känslor. Att det är lättsamt och inte stelt är så oerhört viktigt för mig! Jag är själv väldigt obekväm framför kameran och jag vill hjälpa mina kunder på alla sätt jag kan att slappna av. Då är miljön runt omkring lika viktig som vår kommunikation under fotograferingen. Även om vi leker och skojar så blir det inte helt naturligt med blixtar som går av stup i kvarten, och hur naturligt känns det där strama pappret bakom ryggen? Nej jag har andra planer och visioner för studion!

Och jag tyckte vääääldigt mycket om lokalen, den passar mina behov som handen i handsken så det ser väldigt ljust ut! Stay tuned så berättar jag snart mer…

2 reaktioner på ”Nästa steg för mitt företag

Kommentera

