Affärslunch och gullungar

matilda_0001_bloggSöta Matilda

Dagen idag bjöd på affärslunch med Tomas och Emma. Tomas hjälper mig med min nya hemsida och min nya kursportal, lääängtar tills allt är klart och det är dags för lansering! 😀

Kunde inte låta bli att ta en snabb bild på deras dotter Matilda (japp, hon heter samma sak som jag fast jag tvivlar starkt på att hon är döpt efter mig haha), hon bjöd på leende efter leende och charmade mig totalt med de fina, blåa ögonen. Gullunge!

Nu blir det middag, sedan kvällsmys med min egen lilla gullunge ❤ Ha en fin kväll alla!

Kommentera

