Födelsedagsfirande, shopping och lite sjukstuga

tias39år_0002

I fredags fyllde sambon år så då hade vi fullt hus här med föräldrar och syskon. Vi åt god mat och hade allmänt trevlig och mysigt.
Lördagen spenderades till ganska stor del på stan där jag och mamma fyndade kläder och skor och sedan åt vi god hjortytterfilé på restaurang Asken i Knäppingsborg.
Idag har jag mest legat i soffan och känt mig eländig, jag tycker knappt jag hinner bli av med bacillerna innan det kommer nya. Jag misstänker feber tyvärr så oddsen för att jag jobbar imorgon är inte så bra..

4 reaktioner på ”Födelsedagsfirande, shopping och lite sjukstuga

Kommentera

