Uppdaterat hemsidan

portfolio_bloggPortfoliobilder från bröllop och familjefotograferingar

Äntligen har jag tagit mig i kragen och uppdaterat hemsidan, framförallt med bröllopsbilder och porträtt tagna under 2014. Jag har också lagt till några extra referenstexter som mina gulliga kunder har skrivit till mig. Det är ett tips att läsa dem någon dag när du känner dig extra grå och hängig, när bokningarna är få och inspirationen är noll. Det är verkligen en riktig boost att få läsa sådana fina ord om sig själv, genast är man på tårna igen!

Nu under 2015 kommer jag ju att lansera min nya hemsida, men tills vidare får ni hålla till godo med den gamla.

Surfa gärna runt på hemsidan och spana in uppdateringarna! 🙂

Kommentera

