En heldags-förmiddag med Adine

I almanackan stod det idag antecknat ”träffa Adine på förmiddagen”. Det blev en lång förmiddag som började vid 10-tiden och slutade framåt halv fem, haha 😉 Tiden går fort när man har roligt och vi pratade både foto, företagande, c-uppsatser och The Sims. Hon fick också en sneak peek på studion och hon är faktiskt den första som blir fotad där inne eftersom jag inte kunde låta bli att ta en bild! 🙂

adine_blogg

På fredag blir det nästa fotografering i studion, en gravidfotografering. Så jag har beställt dagsljuslampor som kommer i veckan och imorgon kväll blir det en tripp till IKEA för att beställa hem en soffa (älskar deras hemkörningsservice!) och inhandla en sänghimmel. Jag har också insett att jag snarast behöver en sopkvast att sopa löv med i trappan och de som blåser in i hallen.

Jag trodde inte jag skulle komma igång med studion så snabbt men jag inser ju att det faktiskt finns ett behov även nu under vår och sommar så det kanske blir tidigare än jag har tänkt, vi får se. Dock ska jag ha en ordentlig invigning när allt är klart. Idag med Adine och på fredag med Linda blir bara en liten försmak 🙂

2 reaktioner på ”En heldags-förmiddag med Adine

Kommentera

