Dina bilder förtjänar ett album

Hittills har jag bara erbjudit bröllopsalbum till mina bröllopskunder. Men eftersom jag älskar album så mycket och eftersom jag tycker att dina bilder förtjänar ett album, erbjuder jag nu även album till andra fotograferingar, såsom barn/familj, gravidfotografering, morgongåva och kärleksporträtt.

bröllopsalbum

Albumen är 20×20 cm och jag erbjuder i dagsläget fyra olika omslag – vitt linne, ljusgrått linne, lila linne (med gravyr) samt ett album med guldkant över ryggen och bild på omslaget. Sidorna är av hårdare, glansigt fotopapper och framhäver bilderna och historien från fotograferingen på ett fantastiskt sätt!

Jag kommer ha alla album i studion sedan så det finns möjlighet att komma och känna och klämma och bläddra 🙂

Är du tidigare kund och vill beställa ett album? Kontakta mig på info@mwfotografi.se mer information och prisuppgifter.

Kommentera

