Bröllopsalbum

bröllopsalbum

Idag fick jag hem provalbumet från min nya leverantör. ÄLSKAR DET!! En mycket lyxigare variant än jag haft tidigare, nu med vadderat läderomslag. Det här känns mer jag och det här är vad jag vill ge mina bröllopskunder – lyx och kvalitet!

Varför album?
Jag förespråkar alltid album och det av flera anledningar. I vårt digitala samhälle idag så är det risk att bilderna på CDn eller USB-minnet bara blir liggandes på datorn, det är ju inte direkt så att man tar fram och bläddrar i en mapp på datorn. Åtminstone gör inte jag det. Ett album är lätt att ta fram, sätta sig i soffan med sin älskade och minnas tillbaks till den där lyckliga dagen och få uppleva alla känslorna igen, tillsammans.
Det är också ett sätt att få en personlig helhetsbild över dagen på ett annat sätt än vad som görs med enskilda, digitala bilder. Det här är en bok som berättar er historia – historian om er kärleksdag.

Album ingår i de större paketen
I mina större bröllopspaket ingår album eftersom jag tycker det är en så fantastisk produkt! 🙂 Det går givetvis att köpa till i de mindre paketen, kontakta mig på info@mwfotografi.se för prisuppgifter.

Tidigare kund?
Är du tidigare bröllopskund hos mig som ännu inte köpt något album men gärna skulle vilja, kontakta mig på info@mwfotografi.se för prisuppgifter.

Trevlig helg alla ❤

En reaktion på ”Bröllopsalbum

  1. Pingback: Dina bilder förtjänar ett album | Matilda Wik Fotografi

Lämna en kommentar